Obchodní podmínky – Levná knihovna – knihy vždy on-line

Obchodní podmínky

Provozovatel

Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o.
Kardinála Berana 1157/32
301 00 Plzeň
IČO 26367530

Způsob platby

Platební karta a rychlý bankovní převod

  • platba probíhá prostřednictvím platební brány Comgate
  • po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde si vyberete metodu platby
  • platbu kartou provedete na platební bráně, u rychlého bankovního převodu vás brána přesměruje do zvolené banky
  • po dokončení platby budete přesměrováni zpět do Levné knihovny a zaplacené knihy budete mít ihned k dispozici
  • pokud platba z technických důvodů bude trvat déle (týká se hlavně některých bankovních převodů), budete informováni e-mailem o jejím dokončení a o zpřístupnění knih

Bankovní převod

  • cenu objednávky lze uhradit převodem ze svého účtu na náš účet č. 2200539608/2010 u FIO. Jako variabilní symbol vždy uvádějte číslo faktury.
  • platby ze zahraničí (jen v Kč; všechny transakční poplatky hradí zákazník):
    • Mezinárodní číslo účtu (IBAN): CZ5720100000002200539608
    • SWIFT code: FIOBCZPPXXX
  • v případě platby převodem, máte e-knihu k dispozici ve chvíli, kdy se platba připíše na náš účet (což může trvat až 2 pracovní dny)

Platba hotově na našich knihkupectvích

  • kontakty na naše knihkupectví najdete zde

Zpřístupnění elektronických knih

  • v případě platby kartou máte knihu k dispozici po připsání částky na náš účet (cca 1 den)
  • v případě platby převodem, máte e-knihu k dispozici ve chvíli, kdy se platba připíše na náš účet (což může trvat až 2 pracovní dny)
  • v případě uhrazení nájemného na našich knihkupectvích máte e-knihu k dispozici ihned

Reklamační řád

  • Nájemce podá reklamaci, která musí obsahovat
    • číslo objednávky,
    • popis zjištěných závad,
    • kontaktní údaje na reklamujícího.
  • Pronajímatel rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s nájemcem nedohodne jinak.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se pronajímatel s nájemcem nedohodne na delší lhůtě.
  • Pokud pronajímatel reklamaci uzná, nájemci vyvstává nárok na vrácení částky za reklamované zboží.